Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty
Więcej o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO.
Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby wyświetlała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć dobrą firmę SEO? Warto wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów.
Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż
Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych alternatyw, jak np. Bing, Rambler lub Yandex, w dalszym ciągu liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, na ogół nie jest to realne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
- umiejętność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie podejmowanych działań, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raportowanie,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google zaznacza również, iż rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą namacalne rezultaty dopiero po kilku miesiącach działań.