Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Na k-myk.pl zdobędziesz więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję social media Kraków.

Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy sprzedażą, akcje reklamowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, zazwyczaj szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – plakatów, folderów, stoisk targowych czy billboardów. Agencja reklamowa pomoże też stworzyć interesujące, unikalne wpisy na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram i Facebook.

Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, sympozjów czy targów wymagających zwykle drobiazgowego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę harmonijnego i kompetentnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu szkoleń czy też organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszystkich działań reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]